5.8.11

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΟΥ, Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ Ο ΣΙΣΕ

O ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟΣ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ
O Σισε με μπλουζάκι της φίρμας OBEY (Υπάκουσε) με σήμα το Αστέρι του Εωσφόρου (το οποίο το βλέπουμε να προβάλει και ως λογότυπος πολλών πολυεθνικών αλλά και Ελλαδικών εταιριών που διαπλέκονται με τα κόμματα του Μεσαίου Χώρου) και το πρόσωπο του Εωσφόρου.

Αλλά και τα τατουάζ του Σισέ δεν πάνε πίσω. Στην πλάτη του έχει "κτυπήσει" τα φτερά του Εωσφόρου με 4 αστέρια, μια κουκουλοφόρα μορφή με το όνομα Prince (πριγκηπας) και στα Γαλλικά τον υπέρτιτλο "Un lion de meurt jamais. Il dort" που σημαίνει "Ενας λεων δεν πεθαίνει ποτέ. Κοιμάται".
Το δε κομποσκοίνι έχει ως χάντρα το σύμβολο του εξαπέταλου άνθους του lilium (Fleur-de-lis) το οποίο συμβολίζει τον αριθμό 6 αλλά και τον εξαγνισμό (!) και τον διαφωτισμό...

Ο Εωσφόρος, ο φέρων το Φως (Lucifer) και τον Διαφωτισμό ταυτίζεται με την θεά Αφροδίτη και τον πλανήτη Αφροδίτη που φέρνει στον κόσμο το φως της Ανατολής της Νέας Εποχής, αλλά και την Ishtar των Βαβυλωνίων την οποία ελάτρευαν οι πολίτες του βασιλείου του Ισραήλ (σε αντίθεση με τους Ιουδαίους του βασιλείου του Ιούδα) πριν γίνει ο συγκερασμός των δυο βασιλείων και ανακατευθούν τα πρόβατα με τα ερίφια.
Χαρακτηριστικό είναι το τελευταίο CD της Kylie Minogue, Aphrodite το οποίο σε ένα πυραμιδωτό όργιο ως άλλη θεά εισηγείται τον πανσεξισμό και την σεξουαλική "απελευθέρωση" στους πιστούς της. Το ίδιο το CD έχει πάμπολλες αναφορές σε Βαβυλωνιακές απεικονίσεις της Ishtar παρά της εκ Μεσης Ανατολής (εκ Κυπρου) εισαχθείσας Αφροδίτης. Η εταιρία που κυκλοφόρησε το CD είναι η ΕΜΙ η οποία ανηκει στην Citigroup Corporation. Στον Ελλαδικό χώρο οι δυο εταιρίες συνεργάζονται με την Minos και την Piraeus Ban.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι έχουμε να κάνουμε με EIΣΑΓΟΜΕΝΑ NEANIKA ΠΡΟΤΥΠΑ.

ΤΥΧΑΙΟ;

Ο ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟΣ ΩΣ MΑΘΗΤΙΚΟN ΠΡΟΤΥΠΟN 2ον 


ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ-ΕΩΣΦΟΡΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ

ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΑΣΤΗΡ-ΙΣΤΑΡ-ISHTAR-STAR μας ενημερώνει η αγαπημένη διδασκάλισσα της Piraeus Bank, Κατερίνα Λέχου. Προφορικώς βέβαια άλλα λέει το κείμενο άλλα ο μαυροπίνακας μας παρουσιάζει όλη την γκάμα που αφορούν στην Βαβυλώνια Θεά την οποία υιοθέτησαν οι πολίτες του Βασιλείου του Ισραήλ σε αντίθεση με το Βασίλειο του Ιούδα, εξαναγκάζοντας μάλιστα τον προφήτη Ηλία να πάρει τα όρη και τα βουνά.

Εν συνεχεία μέσω Κύπρου (επιχειρηματική έδρα "Αμερικανικών" site πορνό, και μάλιστα ομοφυλοφιλικών) η Ishtar μετανάστευσε εις τας Ευρωπας όπου αμαθείς και φαντασιόπληκτοι χωρικοί την υιοθέτησαν και την βάπτισαν Αφροδίτη. Την ενέταξαν εν συνεχεία και στο Δωδεκάθεον, χωρίς να διευκρινίζεται αν πέταξαν έξω κάποια άλλη, πιό άσχημη από την αλλοδαπή που τα κάνει όλα και ξελογιάζει τους άντρες με κονσομασιόν και ότι ήθελε προκύψει, εκεί, έξω από το Λιτόχωρο. Στην Αίγινα εισήγαγαν άλλην αλλοδαπή, την οποία και βάπτισαν εν συνεχεία Αφαια Αθηνά (γιατί οι βλάχοι που ζούσαν εκεί δυσκολεύονταν με τα ξενικά ονόματα) αλλά και στην Έφεσο, την kinky Αμαζόνα με τα πολλά βυζιά την ονόμασαν Αρτέμιδα.

Τέλος πάντων, σημασία έχει ότι τα Βαβυλωνιακά δημιουργήματα επηρέασαν αρκετούς λαούς της αρχαιότητας, μεταξύ τους δε και τους Εβραιογενεις Erev Rav, εκείνους δηλαδή τους Εβραίους που εγκατέλειψαν το μονοθεϊσμό προκειμένου να βρουν την χαρά στα σκέλια τους (και από τις δύο όψεις). Οι Erev Rav οι οποίοι είναι και πατέρες της Μασωνίας αλλοτρίωσαν και τον παραδοσιακό Εβραϊσμό με το οικουμενιστικό και Μεσσιανικό κίνημα των Ντονμεδων και όχι μόνο.

Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι ο Ερυθρός Αστήρ που υπόσχεται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο την Καπιταλιστική ή την Κομμουνιστική Παγκοσμιοποίηση και την Νέα Εποχή, αποτελεί σύμβολο (μαζί με μερικά ακόμη) τόσο της Μασωνίας όσο και του Εωσφορισμού αλλά και των τυράννων του κομμουνισμού όπως και της ολιγαρχίας του πλούτου.


πηγή:Theoprόvlitos

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...