17.8.11

Οι «πνευματικές» εμπειρίες του Πατριάρχη Βαρθολομαίου

Η φωτογραφία είναι από τη συμμετοχή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου σε δείπνο İftar στη συνοικία Beyoğlu της Κωνσταντινούπολης. Στο δείπνο συμμετείχαν επίσης ο μουφτής της Κωνσταντινούπολης, ο αρχιραβίνος της Τουρκίας και ηγέτες της αρμενικής, ρωμαίικης, εβραϊκής και συριακής κοινότητας της Τουρκίας. Περισσότερα ερωτηματικά από αυτή καθεαυτήν τη συμμετοχή του Πατριάρχη στο δείπνο δημιουργεί η δήλωση που ο ίδιος έκανε. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος «εξέφρασε την ικανοποίηση και την ηθική γαλήνη που του χάρισαν η συνάθροιση γύρω από το ίδιο τραπέζι iftar και η προσευχή που έκαναν όλοι μαζί». Από πού πηγάζει αυτή η «ηθική γαλήνη»; Τι είδους πνευματικές εμπειρίες μπορεί να προξενεί σε έναν Πατριάρχη μια συμπροσευχή με μουσουλμάνους και Εβραίους; Αφού η «γαλήνη» αυτή δεν έχει εκπηγάζει από τον Χριστό, από ποιον άραγε προέρχεται;
ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΝΗΝ ΤΗΣ ΠΤΩΧΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ Η ΔΥΣΤΥΧΗ ΕΛΛΑΣ,ΕΝΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΟΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΡΑΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ.Ο ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΩΧΡΙΑ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΟΥ

O K. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΙΦΤΑΡ (ΔΕΙΠΝΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΛΗΞΙΝ ΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΡΑΜΑΖΑΝΙΟΥ) ΕΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ Ο ΜΟΥΦΤΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ.

Έχουμε δίκιο, ή άδικο; Ο αρχιαιρεσιάρχης και πανθεϊστής Βαρθολομαίος και πάλι προκαλεί. Δωρίζει στον μουφτή της Τραπεζούντας ένα Κοράνιο - κατά τον Κεμάλ Αττατούρκ - του αγύρτη Μωάμεθ και στη συνέχεια συμπροσεύχεται στον «Μεγάλο» ...Αλάχ !!!!!!!!! 
Μας το δείχνει προκλητικά και επιδεικτικά, για να μην τολμήσουμε, (εμείς οι κακόβουλοι), και του το αμφισβητήσουμε. Ενώ οι διπλανοί του οι Μωαμεθανοί, μέχρι και διαπορούντες...χαμογελούν, εκείνος κατανυκτικότατα, συμπροσεύχεται μαζί με το ....πνεύμα του Μουφτή ....που ενώθηκε με το δικό του. Δεν μπορούσε τουλάχιστον να κρατήση ....τα μάτια του ανοικτά; Ετσι, για να μας ξεγελάση ότι δεν προσεύχεται στον Μωάμεθ, εμάς τους ....αστακούς;

Είπαμε.... κατενύγη την καρδίαν.... ελέω του .....Μωάμεθ...ο ... «παναγιώτατος» !Να μας ζήσης ....Μουφτή της Μεγάλης και πονεμένης και πενομένης του Χριστού Εκκλησίας...Και εις ανώτερα....Να, οι Φραγκολατίνοι σου, σε περιμένουν για να σε ξαναστεφανώσουν στο Λιούμπλιν της Πολωνίας και να σε τραπεζώσουν με... χαβιάρια....Ζήθι έτη μαθουσάλια, παναγιώτατε...αρχιμουφτή...''
ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΗΜΕΡΟΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΙΝ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ;ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΙΤΙΝΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΣΙΝ ΤΟΝ ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΝ, ΤΗΝ ΣΥΜΦΑΓΙΑΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΝ, ΩΣ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟΙ ΠΕΤΑΓΩΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟΝ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ.   ΒΕΒΑΙΩΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΠΕΤΙΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΟΠΟΥ ΕΝΟΜΟΘΕΤΗΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΡΙΣΑΝ ΜΕΤΑ ΚΟΠΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΑ ΠΡΕΠΟΝΤΑ ΚΑΙ ΨΥΧΩΦΕΛΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΤΗι ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
ΠΕΤΙΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΑΖΙ Μ' ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΦΟΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΕΠΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ ΟΠΟΥ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΗ ΤΗΡΩΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.
ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΡΩΜΕΝ ΑΛΛΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΝΑ ΛΕΓΩΣΙΝ ΔΕΙΛΙΩΝΤΕΣ ΟΤΙ: ''Ο ΘΕΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΗ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ'', ΟΠΩΣ Ο ''ΓΕΡΟΠΑΪΣΙΟΣ'' ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ Ο Κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.

ΠΕΤΑΜΕΝΟ ΟΜΩΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΠΟΥ ΕΘΕΣΠΙΣΕ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΑΡΑΣΑΛΕΥΤΩΣ ΕΙΣ ΓΕΝΕΑΣ ΓΕΝΕΩΝ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΣΙΝ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΝ ΑΧΡΗΣΤΙΑ.
Ο Κ. ΑΡΧΟΝΤΩΝΗΣ ΠΙΑ ΩΣ ΝΕΟΣ ΠΑΠΑΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΦΑΝΑΡΙΩΤΙΚΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΕΚ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ  ΓΡΑΦΕΙ ΕΙΣ ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟ ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟΝ ΑΠΑΝΤΩΝ.
ΗΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΛΗΣΜΟΝΗΣΩΜΕΝ ΟΤΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΓΧΟΝΙΖΟΝΤΑΙ, ΟΠΩΣ Ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο Ε΄ ΕΝΩ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΑΙ ΨΕΥΔΟΠΑΤΡΙΑΡΧΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΣΙ ΤΙΜΩΝ.
ΤΩΡΑ, ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ, ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΕΣ ΕΝΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΙΝ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥ ΣΚΟΠΟΥ.

Ἦτο δὲ σίγουρον ἐξ ἀρχῆς ὅτι ἐφ ὅσον βλέπουσι τὴν ἀντίδρασιν τῆς Ἑλλάδος, διὰ τὴν ἀνέγερσιν τῶν Τζαμιῶν εἰς τὴν Ἀθήναν ἀλλὰ καὶ διὰ τὴν ἀθόρυβον κατάληψιν ὅλης τῆς Χώρας ἀπὸ τὰ λεφούσια τῶν λαθρομεταναστῶν, ὅτι θὰ προφασισθῶσι τὴν ὕπαρξιν ἐνεργειῶν καλῆς θελήσεως ἐκ μέρους τῆς τουρκικῆς Κυβερνήσεως ὁπότε ἔπειτα νὰ δύνανται νὰ ἔλθωσιν καὶ μὲ περισσὴν ἀναισχυντίαν νὰ εἴπωσιν:
''Εἴδατε, τώρα ποὺ οἱ Τοῦρκοι δείχνουσι δείγματα καλῆς θελήσεως πρέπει καὶ ἡμεῖς νὰ κάμωμεν ἀναλόγους πράξεις συμφιλιώσεως τῶν δύο λαῶν. Πλέον εἴμεθα ἀναγκασμένοι νὰ τοὺς παραχωρήσωμεν χῶρον διὰ τὴν ἀνέγερσιν Μουσουλμανικοῦ Τζαμιοῦ''.
Πρὸς ἐπιβεβαίωσιν τῆς σκέψεως ἡμῶν ἔρχονται τώρα σωρηδὸν δημοσιεύματα διὰ νὰ τὴν ἐπιβεβαιώσωσι. Διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς πατῆσθε ἐπάνω ἐδῶ.
Παραλλήλως θὰ ἀσκῆται πίεσις ἀπὸ τοὺς ἰσχυροὺς τῆς Γῆς πρὸς τὴν Ἑλληνικὴν Κυβέρνησιν διὰ νὰ ἐνδώσῃ εἰς τὰς πιέσεις τῆς Ἄγκυρας.

Καὶ τί ὄφελος θὰ εὕρῃ ταλαίπωροι πρόδρομοι τοῦ Ἀντιχρίστου ἡ διωκομένη Ὀρθοδοξία ἐὰν ὑμεῖς, οἱ Ἑβραιομασῶνοι καὶ Νεοεποχῖται πολιτικοὶ τῆς Τουρκίας δίδετε εἰς τοὺς προφανῶς Μασώνους καὶ Νεοεποχίτας συναδέλφους ὑμῶν τῆς Ἑλλάδος τὴν δυνατότητα π.χ. νὰ ἔλθωσι καὶ νὰ λειτουργήσωσιν εἰς τὴν Παναγίαν Σουμελᾶν; Ἴσα ἴσα ἀντίχριστοι, αὐτὸ εἶναι πρὸς ὄφελος ὑμῶν καὶ ἡμετέραν ζημίαν.
Τὰ λέμε αὐτὰ διότι τὰ ἴδια προπαγανδίζουσιν οἱ ἀντίχριστοι εἰς τοὺς περισσοτέρους τηλεοπτικοὺς διαύλους τῆς Χώρας διὰ τὴν Θεολογικὴν Σχολὴν τῆς Χάλκης, τὴν ἐπαναλειτουργίαν τῆς ὁποίας χρησιμοποιοῦσιν οἱ Τοῦρκοι πολιτικοὶ διὰ τὴν ἔνταξιν τῆς χώρας των εἰς τὴν Ε.Ἔ.
Τί θὰ ὁφελήσῃ ταλαίπωροι καὶ τρισάθλιοι τὸ ψευδορωμαίικον ἡ ἐπαναλειτουργία τῆς Σχολῆς αὐτῆς; Τὸ ὅτι θὰ εὕρῃ τὴν εὐκαιρίαν ὁ κ. Ἀρχοντώνης νὰ πλάσῃ ἐπάνω εἰς τὰ θρανία τῆς Σχολῆς αὐτῆς μίαν νέαν γενεὰν ἀθεολογήτων οἰκουμενιστῶν ψευδοθεολόγων ὅπου τύποις μόνον ὄνομα Θεολόγου θὰ ἔχωσι,
ἐνῶ τῇ ἀληθείᾳ θὰ ᾖναι παναιρετικοὶ ὡς καὶ ὁ διδάσκαλός των, ἔτσι ὣς τε μὲ τὴν πλήρωσιν ὅλων τῶν ὑψηλῶν θέσεων μὲ αὐτοὺς τὸ κατόπιν νὰ μπορέσῃ νὰ περάσῃ εὐκολώτερα τὰς νεοεποχίτικας ἰδέας του καὶ νὰ προωθήσῃ τὸ νεοταξίτικον καθεστὼς, τί θὰ ὁφελήσῃ ξαναλέγομεν τὸν ταλαιπωρημένον καὶ ἀγρίως φορολογούμενον λαὸν τῆς Ἑλλάδος;
Βλέπετε πῶς συνεργάζονται ἄψογα ὅλοι οἱ ἀντίχριστοι Νεοταξῖται μεταξύ των; Βλέπετε τί κάμνῃ ἡ Μασωνία εἰς τὴν Ἑλλάδα;
Ἔτσι ἀκριβῶς καὶ μὲ τὴν ἀνέγερσιν τοῦ λεγομένου μουσουλμανικοῦ Τζαμιοῦ, αὐτὸ ποὺ δὲν σᾶς εἶπαν ποτὲ οἱ προδόται πολιτικοὶ ἀλλ' οὔτε καὶ θὰ ἐπιτρέψωσι ποτὲ νὰ μάθητε , εἶναι ὅτι αὐτὸ ποὺ πράγματι θέλουσι νὰ ἐπιτρέψωσιν νὰ γίνῃ εἰς τὴν Ἀθήναν δὲν εἶναι μουσουλμανικὸν Τζαμὶ ἀλλὰ μουσουλμανικὸν Τέμενος, ἕνας χῶρος δηλαδὴ ὅπου θὰ ἐκπαιδεύονται οἱ νέοι Χοτζάδες. Ὁμιλοῦμε δηλαδὴ δι ἓν Ἰσλαμικὸν Πανεπιστήμιον μεγάλων προδιαγραφῶν, Πανεπιστήμιον ἐκ τοῦ ὁποίου μέλλουσι νὰ ἐπανδρώσωσι μετέπειτα μὲ στελέχη ὅλην τὴν Εὐρώπην, ἵνα γενῇ τὸ ποθούμενόν των (ἡ ἰσλαμοποίησις δηλαδὴ τῆς Εὐρώπης) πραγματικότης.
Ἆρα ἐδῶ ἔχομεν νὰ κάμωμεν πλέον μὲ μίαν πιθανὴν σφηκοφωλιὰν μουσουλμάνων τρομοκρατῶν μέσα εἰς τὰς Ἀθήνας (ὡς μουσουλμανικὸν προγεφύρωμα δι' ὅλα τὰς ἐνεργείας καὶ τὰ κτυπήματά των, καὶ ἐντὸς τῆς Ἑλλάδος ἀλλὰ καὶ δι ὅλην τὴν Εὐρώπην) ἀλλὰ μὲ διαφορετικὴν ταμπέλαν ἀπ' ἔξω. Ἔχομεν δηλαδὴ ἕναν χῶρον ὅπου κάθε λογῆς πράκτωρ ἢ τρομοκράτης Μουσουλμάνος θὰ εὑρίσκῃ σίγουρον κατάλυμα καὶ χρήματα πρὶν τὴν προώθησίν του εἰς εὐρωπαϊκοὺς στόχους, θὰ εὑρίσκῃ ὁμοϊδεάτες του ἵνα τὸν φυγαδεύωσι καὶ νὰ τὸν βοηθοῦσι ποικιλοτρόπως εἰς κάθε πιθανὸν κίνδυνον, θὰ εὑρίσκῃ λέγομεν ἕνα μέσον διαφυγῆς ἢ ἔστω προσωρινῆς καταφυγῆς μετὰ ἀπὸ ὅλας του τὰς ἀνόμους πράξεις.
Διὰ παράδειγμα λέγομεν ἐδῶ, ἄντε νὰ συλλάβῃς ἔπειτα τοὺς Πακιστανοὺς ὅπου ἔβαλαν φωτιὰ εἰς τὸ ἐκκλησάκι τῆς Ἁγίας Τριάδος εἰς τὴν συμβολὴν τῶν ὀδῶν Ὀρφέως καὶ Ἁγίας Ἄννης εἰς τὸν Βοτανικὸν, ὅταν αὐτοὶ θὰ δύνανται εὐκόλως ἀμέσως μετὰ τὴν ἐνέργειάν των αὐτὴ νὰ καταφύγωσιν εἰς τὸ παραδίπλα ἀνεγειγερμένον Τέμενος. Ἤ μήπως οἱ Μουσουλμάνοι ἐκεῖ θὰ δέχονται τοὺς Ἕλληνες ἀστυνομικοὺς μὲ ῥοδοπέταλα διὰ νὰ δύνανται αὐτοὶ νὰ προχωρήσωσιν μὲ εὐκολία ἔπειτα εἰς τὰς ἀπαραιτήτους ἐρεύνας διὰ τὴν σύλληψιν τῶν δραστῶν, τὴν στιγμὴν ποὺ εἰς τὴν Γαλλίαν (ποὺ ἐκεῖ τὰ πράγματα δὲν εἶναι καὶ τόσο χαλαρὰ ὅσο εἰς τὴν Ἑλλάδα διὰ τοὺς Μουσουλμάνους) αἱ ἀστυνομικίναι ὑποχρεοῦνται μέχρι καὶ μαντήλα νὰ φορέσωσιν ἵνα εἰσέλθωσι πρὸς ἔρευναν εἰς τὰ Τζαμιά; Φαντασθῆτε λοιπὸν τί ἔχῃ νὰ γίνῃ ἐδῶ ποὺ μᾶς ἔχουσι καβαλήσει καὶ εἰς τὸν σβέρκον.
Ξύπνα ταλαίπωρον ψευδορωμαίικον ἀπὸ τὸν ὕπνον τῆς θρησκευτικῆς ἀφασίας ὅπου εὐρίσκεσαι.
Ὅταν κάποιος προδίδῃ τὸν ἴδιον τὸν Θεόν καὶ δὲν τηρῇ τὰς ἐντολάς του θὰ βρεθῇ ἆρα γε κάποιο ὅριον ἐθνικῆς, κοινωνικῆς, πολιτιστικῆς, πατριωτικῆς, ἢ καὶ ἠθικῆς καταπτώσεως εἰς τὸ ὁποῖον νὰ παραμείνῃ; Κανένα λέγομεν, ἀλλ' ὅλο καὶ θὰ καταπίπτῃ ἀπὸ βάραθρον εἰς βάραθρον μέχρι νὰ φθάσῃ εἰς τὸν πάτον τῆς ἁμαρτίας.
Αὐτὸ καὶ σὺ συγχυσμένε ''νεοέλληνα - νεορθόδοξε'' ἔχεις πάθει. Δὲν νοιάζεσαι διὰ τὴν ἐπικειμένην βάσανον ὅπου αἰωνίως σὲ περιμένει ἐὰν δὲν μετανοήσῃς, τὰ ὀλίγα εὐρουλάκια τῆς συντάξεως ὅμως (ποὺ σοῦ πετάνε οἱ Ἐθνοπροδόται Νεοταξῖται ὅπως πετᾷ κάποιος ἀπὸ τὸ μεσημεριανὸ τραπέζι τὰ ἀπομεινάρια τοῦ φαγητοῦ εἰς τὸν σκύλο ὅπου ἀναμένει μὲ ἀνοικτὸ τὸ στόμα παραδίπλα) τὰ μετρᾷς καὶ τὰ ξαναμετρᾷς κι ἐκεῖ ξέρεις νὰ δείχνῃς σπουδὴ μεγάλη κι ἐνδιαφέρον. Δι ἄλλα ὅμως, ἀπείρως σημαντικότερα καὶ σπουδαιότερα, ἀκατανοήτως δεικνύεις ἀδιαφορίαν μεγίστην.
Ὅταν πρόκειται, διὰ τὰ μπαράκια, τὰς ἀπρέπους διασκεδάσεις, τοὺς χοροὺς καὶ τὰ ξεγυμνώματα, διὰ τὰς τρυφὰς, τὰς κακολογίας καὶ τὴν κάθε εἴδους αἰσχρότητα, τὰ μεθύσια, τὰς πορνείας, τὰς μοιχείας καὶ τὰ γλέντια, διὰ τοὺς χοροὺς, τὰς οἰκονομικὰς ἀπάτας, τὰ φαγοπότια καὶ τὰς καφετερίας, διὰ τὰς ἀργολογίας-κουτσομπολιὰ καὶ τὰ ἁμαρτωλὰ θεάματα, τότε λέγομεν σπεύδεις πρῶτος πρῶτος καὶ ξέρεις νὰ ἐπιδεικνύῃς σπουδὴν μεγάλην καὶ ἐνδιαφέρον τεράστιον.
Ὅταν ὅμως κάποιος βλέποντάς σε κυλιόμενον ὡς τὸν χοῖρον εἰς τὸν βοῦρκον τῆς ἁμαρτίας ἔλθει καὶ σὲ συμβουλεύσει μὲ ἀγάπην καὶ σύνεσιν τὰ πρέποντα καὶ Θεοφιλὴ τότε τὸν χλευάζεις καὶ γίνεσαι ''μέγιστος Θεολόγος'' ἀπαντῶν εἰς αὐτὸν ὅτι κανεὶς δὲν πῆγε μπροστὰ σ' αὐτὴν τὴν ζωὴν μὲ τὸν Σταυρὸν εἰς τὸ χέρι.
Τὴν αἰωνίαν ὅμως Κόλασιν διὰ τὴν ὁποίαν προετοιμάζουσι τὴν ψυχὴν σου οἱ προδόται ῥασοφόροι, αὐτὸ ὅπου ἐπιφέρουσιν εἰς τὴν πατρίδα σου αἱ ἐνέργειαι τῶν πρακτόρων τῶν σκοτίων δυνάμεων, τὸ κοινωνικὸν ἐξάμβλωμα τῆς πολυπολιτισμικότητος ὅπου σιγὰ ἀλλὰ σταθερὰ δημιουργοῦσιν εἰς τὴν κοινωνίαν τῆς πόλεως ὅπου διαμένεις οἱ πολιτικοὶ ὅπου ψηφίζεις, αὐτὸ ὅπου κάμνουσιν εἰς τὴν ψυχὴν τῶν τέκνων σου εἰς τὸ σχολεῖον οἱ δάσκαλοι ὅπου ἐσὺ πληρώνεις, αὐτὸ ὅπου πράττουσιν οἱ Μασῶνοι καὶ οἱ λοιποὶ Νεοταξῖται ὡς δημόσιοι λειτουργοὶ εἰς τὰ δικαστήρια, τὸ Ἐφετεῖον, τὸν Ἄρειον Πάγον, τὸ Συμβούλιον τῆς Ἐπικρατείας, τὴν Βουλὴν, τὴν διοίκησιν τῶν Νομαρχιῶν καὶ τῶν Δημαρχείων, τὶς Δ.Ε.Κ.Ο, τὴν Ἀστυνομίαν, τὴν Πυροσβεστικὴν, τὸν Στρατὸν, καὶ τόσας ἄλλας δημοσίους ὑπηρεσίας,αὐτὰ λέγομεν ποτὲ δὲν ἐνδιαφέρθηκες ὄχι μόνον νὰ τ' ἀποτρέψῃς ἀλλ' οὔτε κἂν νὰ ἐνδιαφερθῇς διὰ νὰ τὰ μάθῃς.
Τώρα ὅμως ἔφθασε πλέον ἡ ὁργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας. Εἶναι πλέον ἡ ὥρα τοῦ λογαριασμοῦ καὶ ἡ στιγμὴ τῆς παιδεύσεως ὁλοὲν πλησιάζει. Ἐσὺ τί θὰ πράξῃς; Θὰ μείνῃς ἀδρανὴς καὶ ἄπραγος; Τὸ ἀπευχόμεθα. Θὰ δράσῃς καὶ θὰ ἀνανήψῃς μετανοῶν. Τὸ εὐχόμεθα ὁλοψύχως.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...