7.10.10

Νεοπαγανισμός και η καταίσχυντη ένωση του με την εκκλησιά του ν.ε.

ΤΕΛΕΤΗ ΑΦΗΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΝΑΟ
Αυτή η φωτογραφία είναι από την επίσημη ιστοσελίδα της μητροπόλεως Αλεξ/πολεως. Ξέρετε πώς επιγράφεται; "Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΕΙΑ". Με λίγα λόγια την παραδέχονται ως ιέρεια. 

Ο μητροπολίτης βάζει ιέρειες μέσα σε ναό και παίζει θέατροΜε ποιο δικαίωμα ένας ιεράρχης βάζει στο άγιο Βήμα ένα κοριτσάκι; Ποιος κανόνας το επιτρέπει;
Η αφή της ολυμπιακής φλόγας είναι ξεκάθαρα παγανιστική και αντίχριστη τελετή - Αυτό όφειλε να το γνωρίζει ο επισκοπος Αλεξανδρουπόλεως.

επιστολή του αρχιμανδρίτη Κύριλλου (καθηγούμενου του ιερού ησυχαστηρίου Παντοκράτορος)
Μετά βαθυτάτης λύπης πληροφορηθήκαμε την ενέργεια του Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου. Η λύπη μας εντείνεται και καταλήγει αβάστακτος καθώς πλήθος φωνών κατασκανδαλισμένων πιστών φτάνουν στα αυτιά μας (και ας μην αναφέρουμε και τις λοιπές παραφωνίες που προστέθηκαν, δράττοντας την ευκαιρία που τους προσφέραμε). Έτσι, αναγκαζόμαστε να χαράξουμε αυτές τις γραμμές όχι θέλοντας να κατακρίνουμε αλλά με ειλικρινή πόνο ψυχής.
Θεωρούμε την ενέργεια άτοπη και απαράδεκτη, απάδουσα παντελώς προς την ιερότητα της λατρείας μας και των χώρων αυτής. Νομίζουμε πως την αυτήν άποψη ενστερνίζεται κάθε υγιώς σκεπτόμενος Χριστιανός και με απορία παρακολουθεί μία θεατρική παράσταση εντός ιερού Ναού- και μάλιστα εντός των «αγιών των αγίων» (!!;;) Έναν Ορθόδοξο Επίσκοπο με τον αρχιερατικό του μανδύα να συμμετέχει σ’ αυτήν και να εξέρχεται από το Ιερό Βήμα δια της Ωραίας Πύλης μαζί με μία κοπελίτσα (!!;;) Μάλιστα οι κοπελίτσα αυτή και μερικές ακόμη συμμετέχουσες να ονομάζονται «ιέρειες»(!!;;). Πως μπορεί να χαρακτηρισθεί όλο αύτό το θέαμα;
Δεν είμαστε υπεύθυνοι να κρίνουμε έναν Επίσκοπο- που νομίζουμε πως χαρακτηρίζεται από καλή φήμη- όμως είναι αδύνατον να σιωπήσουμε και να μην καταγγείλουμε μία τέτοια κατάσταση, μεταφέροντας και την κατακραυγή πολλών πιστών. Δεν προκαταβάλουμε καμμία κατάσταση αλλά περιμένουμε την απαιτούμενη εξήγηση του Μητροπολίτου και την θέση της Ιεράς Συνόδου. Είμαστε βέβαιοι πως οι ταγοί της Εκκλησίας μας αγρυπνούν και σύντομα θα λάβουν θέση πολλοί επί του θέματος, βάζοντας τα πράγματα στην θέση τους.
Ο Κύριος να μας φωτίζει και να μας χαρίζει την αγία διάκριση.
Ο Καθηγούμενος του Ιερού Ησυχαστηρίου Παντοκράτορος
Αρχιμ. Κύριλλος

ενα σχολιο μονο για την επιστολη.
Εκκλησία δεν είναι μόνο η ιεραρχία αλλά όλοι μας. Δεν μπορεί ένα μέλος της εκκλησίας να πει την γνώμη του; Από πότε; Όταν η ιεραρχία υπέγραφε την ένωση με τους παπικούς στή Σύνοδο της Φερράρας Φλωρεντίας ο απλός λαός ήταν αυτός που την ακύρωσε στήν πράξη. Μην τα ξεχνάμε αυτά. 
Γίνεται αφάνταστα τραγικός όταν λέει οτι αφού ο Θεός δέχεται εκείνον που είναι αμαρτωλός είναι δυνατόν να μην δέχεται το κοριτσάκι. Να υποθέσω ότι δεν του έχει μιλήσει κανείς για το μυστήριο της ιεροσύνης ή κάνει σύγκριση ανάμεσα σε δύο ιερείς. Σε εκείνον και την ιέρεια. 
Οι Οικουμενιστές παραστρατημένοι ποιμένες του νέου ημερολογίου δεν σταματούν να μας εκπλήσσουν.
Οπως διαβάσατε στον τίτλο παραπάνω , Στις 6 Σεπτεμβρίου έλαβε χώρα μια τελετή αφής της ολυμπιακής φλόγας (των επικείμενων special olympics το ερχόμενο καλοκαίρι στην Πολωνία) σε εκκλησία των Φερών κοντά στην Αλεξανδρούπολη.
Συμμετείχε ο μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, παραδίδοντας ο ίδιος την φλόγα την οποία άναψε ... από το καντήλι της Παναγίας, στην "πρωθιέρεια". Ο Αρχιερέας από τη μια και η πρωθιέρεια από την άλλη μέσα στο ιερό στα άγια των αγίων.

Οταν μητροπολίτες υποπίπτουν σε τόσο τρανταχτά δογματικά σφάλματα ο πιστός λαός παραμένει άφωνος και φέρνει στο νου του την προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού: θα έρθει καιρός που οι κληρικοί θα είναι χειρότεροι από τους λαϊκούς... Ο θεός να μας φυλάει... 
H πράξη του Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως προσκρούει σε Οικουμενικές Συνόδους και Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας.
ΞΘ΄ Κανών της ΣΤ΄ Οικουμενικής Συνόδου :
Κανὼν ΞΘ'
«Μὴ ἐξέστω τινὶ τῶν ἁπάντων ἐν λαϊκοῖς τελοῦντι, ἔνδον ἱεροῦ εἰσιέναι θυσιαστηρίου· μηδαμῶς ἐπὶ τοῦτο τῆς βασιλικῆς εἰργομένης ἐξουσίας καὶ αὐθεντίας, ἡνίκα ἂν βουληθείη προσάξαι δῶρα τῷ πλάσαντι, κατά τινα ἀρχαιοτάτην παράδοσιν.»  

«Ὅτι οὐ δεῖ γυναῖκας ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ εἰσέρχεσθαι.»

Σε απλή νεοελληνική μετάφραση θα παραθέσουμε την άποψη της Μητροπόλεως Δημητριάδος σαν περισσότερο «προοδευτικής» των υπολοίπων.

«Οι Γυναίκες στο Ιερό Βήμα
Ένα άλλο ζήτημα αφορά την απαγόρευση εισόδου στο Ιερό Βήμα για τις γυναίκες, ενώ αντίθετα επιτρέπεται στους άνδρες. Η άποψη αυτή είναι εντελώς λανθασμένη! Η Εκκλησία, με συγκεκριμένους κανόνες της, απαγορεύει την είσοδο στο ’γιον Βήμα «εις πάντα λαϊκόν», άνδρα και γυναίκα.
Το «Ιερό» -ένα τόπος «φρικτός»- είναι μόνο για τους Κληρικούς, που πρόκειται να προσφέρουν εκεί τη λατρεία προς τον Θεό.
Και επιτρέπεται η προσωρινή παραμονή σε αυτό σε κάποιους λαϊκούς, που έχουν ειδικά «διαβασθεί» από τον Επίσκοπο, προκειμένου να βοηθούν τον Ιερέα, π.χ. τα «παπαδάκια», οι νεωκόροι κλπ.
Η ευχή αυτή του Επισκόπου μπορεί να διαβασθεί και σε γυναίκες. Έτσι η απαγόρευση εισόδου ισχύει εξίσου και για τους άνδρες και για τις γυναίκες, οι οποίοι πρέπει όλοι να βρίσκονται στον κυρίως Ναό και από εκεί να συμμετέχουν στην λατρευτική πράξη. Αυτή είναι η διδασκαλία και η τάξη της Εκκλησίας μας.»

Να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχει όριο ηλικίας στους Κανόνες. Η απαγόρευση εισόδου λαϊκών ξεκινά από ηλικίας μίας ημέρας έως της ηλικίας του Μαθουσάλα!

Όλα αυτά αναφέρονται σε μετέχοντες σε Θεία Λειτουργία, σκεφτείτε τι συμβαίνει όταν έχουμε Πρωθιέρεια του «θεού» Απόλλωνα εντός του Ιερού.

«Ποιά είναι η σχέση μεταξύ ορθοδοξίας και αρχαιοελληνικής ειδωλολατρείας;

Μπορεί η Εκκλησία  να ευλογεί την «φλόγα» των Ολυμπιακών αγώνων η οποία έχει να κάνει με τους Ολύμπιους θεούς και το δωδεκάθεο, αφού είναι αναπαράσταση της κλοπής της φωτιάς του Δία από τον Προμηθέα;

Μπορούν αυτά να διαδραματίζονται στο Ιερό Ορθόδοξου Ναού;


Η τοποθέτηση ότι ήταν ηθοποιός και όχι πραγματική πρωθιέρεια, ας υποθέσουμε ότι εγώ προσποιούμαι τον «ηθοποιό» Σατανιστή, με σατανιστικές ενδυμασίες.
Ποιός Επίσκοπος θα τολμούσε να μου δώσει «ευχή» να μπω μέσα στο Ιερό και να μου παραδώσει την Φλόγα του Ανέσπερου Φωτός στα βέβηλα χέρια μου;
Ποιός ακόμη θα δεχόταν να στηθεί απ΄έξω βωμός στον Σατανά για να ολοκληρώσω την «θυσία» μου με τις «ευλογίες» τις Ορθοδόξου Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας μας;
Ποιός ακόμη περισσότερο θα καμάρωνε γι αυτές τις πράξεις;

Και αν παρεμπιπτόντως πραγματοποιούντο όλα αυτά ποιός Επίσκοπος δεν θα έβρισκε το κουράγιο να παραδεχτεί το ποιμαντικό λάθος της καταπάτησης Ιερών Κανόνων και αποφάσεων Οικουμενικών Συνόδων και της εξ αυτού κατασκανδάλησης του Ιερού Ορθοδόξου Ποιμνίου;

«Ὅτι οὐ δεῖ γυναῖκας ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ εἰσέρχεσθαι.»
του α΄σχολίου μου ανήκει στον Κανὼν ΜΔ' τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου. 

Άλλο "οικονομία" και άλλο καταπάτηση των Ιερών Κανόνων άνευ λόγου και αιτίας.
Πέραν δε από την ίδια την τελετή που ατυχώς γράφεται ότι δήθεν εκχριστιανίζεται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...